Snart är det dags


-Clean town if you
want to get away,
you pack your cases
And you hope for a better day-

Mando diao <3



Nu har jag insett, fattat att det är på riktigt. Om lite mer än en månad ska jag lämna detta livet bakom mig och börja ett nytt spännande liv tillsammans med människor som jag inte vet något som helst mer om än vad de heter! Käns både otrloigt kul och lite läskigt. Jag vill bara här i från. Det har jag sagt länge! Är så extremt trött på att alla vet vem man är, har åsikter om hur man borde bete sig och vilka man borde umgås med. Är trött på att folk tror att de vet vem man är när det egentligen inte har någon aning för allt är bara förutfattade meningar.
Känner att det är dags att vända blad och börja om på en ny sida som är helt blank och kan leda till precis var som helst.
    Har också tänkt på hur mycket jag kommer att sakna med mitt liv här hemma. Min familj givetvis, mina fina vänner och min fin finna pålle. Blev nästan lite blödig när jag var i stallet förut. Snart ska jag och träna med mitt härliga handbollslag. Er kommer jag också sakna, och även om det just nu inte känns som om jag kommer sakna själva tränandet så vet jag att jag kommer att göra det efter bara ett par veckor. Tur är väl att jag inte ska till världens ände och stanna där för evigt. Ska ju trots allt "bara" 50 mil norr ut d´för att så syssla med något jag älskar.  SKIDÅKNING!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0