Typiskt

Nu sitter jag här och snorar igen. Suck! Förklyd igen. Det är aldrig så att jag är sjuk på riktigt. Inte så sjuk man får ligga i sängen hela dagen kolla på tv, läsa, lyssna på bra musik och bara mysa. Nej då! Men inte är man frisk heller. Med en värkande hals, känns typ som om jag svalt taggtråd, och rinnande näsa får man ändå pallra sig upp klockan sju för att gå till skolan. Sedan när skolan väl är över tänkar man; skönt nu kan jag äntligen slappa lite! Men nej inte nu heller. Då har man ju massvis att plugga. Det är ingen som bryr sig om att jag har en lita kråka i näsan. Inte ens jag själv. Nej allt ska rulla på precis som vanligt. Jag har massvis att göra. Fullt upp hela tiden som vanligt. Inte många minuter över. Och inte ens för en enda liten sekund har man tid att vara, just det sjuk.










Kommentarer
Postat av: Emelie

det ser ut som om du är en knarkare sara xP

2009-09-29 @ 22:58:09
URL: http://mars.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Waaa va tuffa bilder Sara! Jag vill också ha en bra kamera och vara lika kreativ som du :)

Krya på dig<3

2009-09-29 @ 23:39:39
URL: http://linneabergquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0