Party,party


Lördagen var en stressig dag som tillslut ledde till en bra kväll! Började morgonen med en cykeltur fram och tillbaka till stallet i regn. När jag äntligen kommer hem vi sådär halv tre, eftersom att jag var så seg och inte orkade gå upp tidigt, så ska jag baka kladdkaka till kvällen. Jag öppnar kylen och då märker jag det, det finns inga ägg. Så det blir till att sätta sig på cykeln ännu en gång och cykla i racerfart till affären och köpa ägg. Sedan baka snabbt som attan. Har dock kommit fram till att det inte går att baka särskillt fort. Kladdkakan måste liksom vara i ugnen i 30 minuter. Det spelar ingen roll hur mycket man försöker få den att skynda sig lite.
   Tog en snabbdusch, eller så snabbt som det kan gå när man ska tvätta håret och raka benen, och slängde på mig min underbara silveroutfit. För ikväll var det party för att fira min 18-årsdag. Och temat var ju, just det enfärgat! Folket börjar droppa in och tacos stod snart på bordet. Sedan var det dags att käka upp mina och Linnéas, glöm inte den, kladdkakor. Efter det kom de berömda vodkaflaskorna fram och så blev kvällen som det blev. Vi är knäppa, konstiga, galna ja allt det där. Men jag hade i alla fall en ganska rolig kväll.











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0