Höst

Nu är det höst! På riktigt höst. Innan har det bara varit lite på låtsas, men nu är det höst, på riktigt! Löven är inte längre gröna utan gula, röda, bruna och virvlar omkring i blåsten. Idag gick jag upp klockan 6 och det var mörkt väldigt mörkt. Sedan bar det av till Skara för att spela match nummer tre i junior SM steg 1. Så hela denna helgen har varit fullspäckad med handboll, handboll och lite mer handboll. Blandat resultat, men jag får väl vara nöjd med tanke på förutsättningarna...
   Blå och med ett enormt smärtande ben, eller rumpa kanske det mer är, jag vet inte. Lårkakor gör i alla fall oförskämt ont! Inser att jag har massvis av vettigare saker att göra, typ plugga, men vem orkar det. Föresten är det ingen idé att börja. Ska snart sticka iväg till stallet... Hur det nu ska gå!? Aja det löser sig!


Hösten i bilder







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0