Första veckan avklarad


Guud vad jag är trött! Har förstått att mitt liv, som jag i vanliga fall tycker är ganska häktiskt, egentligen är rätt så slappt. En vecka med tidiga mornar och sena eftermiddagar men framför allt massvis med underbara ungar och nya vänner.
    Mitt projektarbete på Universeum har verkligen inte varit som jag tänkt mig. Det har varit mycket jobbigare men också mycker roligare. Barnen, och de flesta vuxna, är helt underbara och man kännar sig verkligen uppskattad. Det känns så skönt. Jag behöver verkligen lite ljus i mitt liv just nu. Måste också säga att projektet har gett mig nya erfarenheter, nya vänner och förstärkt relationerna till de som jag redan har. Då har ändå bara en vecka gått. En hel kvar asså. Detta lovar gott!
    Jag känner mig faktiskt riktigt glad när jag skriver detta till tonerna av Erik Hassles nya album, you better check it out. Även om livet har sina små ljuspunkter då och då, känns det lite som om det ligger en grå, dammig slöja över min värld. Men idag ialla fall för en stund har jag krupit ur slöjan. Jag ser ljuset igen.











Kommentarer
Postat av: josefin

fina bilder sara :)

2009-09-13 @ 17:13:06
Postat av: Sara

Tack Josefin :)

2009-09-13 @ 20:05:15
Postat av: Sandra boke

haha manet-bilden kändes bekant, stod själv där o tog foto efter foto när ja hälsade på teknikarna, de blev ju assnygga me den blåa bakgrunden o allt :P

2009-10-10 @ 15:33:34
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0