Helgen, lång, härlig & jobbig!

*Ögonen glittrar, magen pirrar
Hjärtat slår fort, så fort.
Hur gör man?
Finns det något svar?
Jag vet inte!
Jag vet ingenting längre
Vem är jag?
Inte ens det vet jag
Jag måste klara det här
Jag kan inte leva annars
Jag måste få dig att förstå
Men hur ska jag klara det när jag inte ens förstår själv?*



Helgen har känns otroligt låång. Det började i torsdags, okej jag vet att torsdag inte räknas som helg egentligen men det känns så. Då var det i alla fall Sticky som gällde! Sista torsdagen i månaden betyder ju top floor. Första gången för min del. Sjukt mycket folk måste jag säga att det var! Trängsel som vid en rockkonsert redan i kön och sedan ett smockfullt dansgolv kvällen lång. Underbart härligt! Jag gick därifrån lycklig sjungades på Håkan Hellström för hela Göteborg. Måste ha varit underbart för de som gick med mig hem. ;)
    På fredag var det iofs skola igen... Suck! Men jag överlevde och sedan blev det järnet hem för att packa för helgens träningsläger. Höll på att glömma hälften och fick springa in två gånger och hämta saker jag kom på att jag hade glömt. Saknade dock inget när jag väl var där, bra gjort tycker jag! Sedan träning fredag,lördag, söndag. Måste säga att det är en ganska konstig känsla att ha sprungit 5km och sedan tränat en o en halv timme när klockan bara är 11. Trots mycket träning och att jag är helt slut nu så blev helgen ganska bra. Den hade sina stunder om man säger så. Även om det inte direkt var det jag längtade efter i fredags. Gött är det att vara hemma igen i alla fall.
    Jag kommer att sova gott och drömma sött! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0