This is not happening to us


-With that this winter hit an all-time low
Now I don't need it so much
the pain I'm thinking of
This is not happening to us
We never spoke of feelings when we were sober
so what's the use if this is already over
It's already last week's news
between your make-up and your shoes
It's not a lover that you lose-

Molotov Jive <3



Snart har det gått en vecka sen skolan började. Redan är man skoltrött. Tur att man kan räkna ner till sportlovet och sen till påsklovet och sedan studenten! Ett halvår kvar nu bara. Det känns otroligt skönt. Inte för att jag har en aning vad jag ska ta mig till med mitt liv, men det löser sig alltid. Tror att jag ska börja leva efter det mottot. Allt löser sig på ett eller annat sett.
   Allt som har hänt inom vårt "gäng" den senaste tiden känns faktiskt som om att det håller på att se ljuset i tunneln slut. Det börjar faktiskt lösa sig. Det kändes nästan helt bra när vi var ute i lördags, allihop för första gången på länge! Det mesta löser sig alltså och det som inte gör det, det struntar man helt enkelt i. Jag tror att jag ska försöka att sluta hänga upp mig på allt och analysera allt fram och tillbaka. Bättre att lösa det där och då eller bara glömma det.











  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0