Long, long time ago


-So dont you think I know whats wrong
You are acting like I dont witness stories
But you can't push us down
this song is not for you
only for people living like we do, and not for the true -

The sounds <3




Nu är jag "back on track" ingen så att säga. Över en månad sedan jag skrev här senast, ja nästan två faktiskt. Dåligt av mig, riktigt dåligt av mig! Vet inte varför det har blivit som det har blivit. Det är ju inte direkt så att det inte har något. De senaste månaderna har nog varit de mest händelse rika mitt liv. Också några av det jobbigaste.
   Det har varit Tyskland hos min goa Lisa, Usa med familjen och massa sjuka och oväntade händelser mitt i vardagen. Det har också blivit en hel del bilder. Det är jag mest besviken på, att jag inte har haft ork och tagit tag i att välja ut redigera och lägga upp. Bilderna vill jag ha ut på bloggen för att få tips, beröm och kritik så att jag kan utvecklas som fotograf. Något som jag verkligen vill göra. 
   Vad gäller bloggen i övrigt kan jag väl känna att det finns en naturlig anledning till att jag inte skrivit så mycket. Jag har helt enkelt inte haft lust att dela med mig av mitt liv det senaste. Jag har haft nog med det själv. Resorna har varit som härliga fristäder där jag äntligen kunnat släppa allt här hemma ett tag. Jar har helt enkelt inte velat blanda in dem i det livet jag lever här hemma. ( Det kan dock hända att jag kommer lägga upp lite bilder från Tyskland och Usa någon dag snart, om jag känner för det och orkar)
    Det känns som om jag lever i motvind, eller kanske inte motvind. Mer i en tyfon, heter det så, allt snurrar iallafall runt, runt väldigt fort och tar tvära och oväntade kast. Jag vet inte riktitg hur jag ska göra för att komma ur det här men jag vill iallafall inte välja sida. Tänker inte välja sida. Det har blivit så att jag snackat mer med vissa och mindre med andra. Så blir det kanske, men så vill jag inte ha det. Måste nog ta ett snack med andra. Jag står inte ut att inte veta var jag har folk. Jag vill inte att någon ska dra förhastade slutsatser om mig.




Planen är bilder som sagt. Så här får ni två stycken på två fina, fantastiska, fotogeniska, flickor!






Kommentarer
Postat av: Linnéa

Jag gillar fett mkt att du e back on track! :D<3

Och... jag har kommit på en så fett jävla bra idé! :D Fast jag tar den på fejjan - så nu måste du kolla fb när du ser detta ;)

Jag har även bestämt mig för att jag inte pallar mer och att det inte är värt all energi jag lägger. Jag ska fortsätta som förut - för som du sa, det gjorde att JAG mådde bra, och i slutändan är det ju det som räknas :)

Men kolla fejjan nu! :D

btw, jag vill ha bilderna ^^ Skickar med dig ett usb typ imon :)

PUSSPUSS på älsklings - Sara! <3

2009-11-25 @ 23:03:39
URL: http://linneabergquist.blogg.se/
Postat av: Linda

JAA! :D <3 Sara is back in the blogg-värld ;) Haha :D



Himla snajs bild på Linnéa förresten! Vill nog gärna ha fotona jag med, tar kanske och snor Linnéas usb eller ngt ;) Haha.

Du är galet bra fotograf iaf! <3 Ha det topp! :D<3

2009-11-29 @ 18:07:36
URL: http://lindaroswall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0