Ny blogg - Nya bilder

-So you live in a bubble
So you’re wasting yourlife
On a system you never will
understand-

Mando diao <3




Nu var fotobloggen äntligen fixad! Bilder finns där från min och Elins lilla fotosession i trägårn förra veckan. Någon som känner att den vill vara modell snart!? Jag har nämligen lite idéer.
    Nu ska jag ta en promenix ner till centrum och hämta pappas bil! Tar med kameran, så kanske blir det lite fler höstbilder att lägga upp i nya bloggen när jag kommer hem! Annars har jag massor av bilder från london i början av sommaren som väntar på att få släppas lösa från sin mapp på skrivbordet!

sarasfotografering.blogg.se





Kommentarer
Postat av: anna

tack för tipset! verkar vara en mysig blogg :)

2010-10-12 @ 19:38:19
URL: http://addspirit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0