Long time - No see.

-Alltid
Om du älskar mig
Kommer jag lämna dig
Och om du lämnar mig
Kommer jag att älska dig-

(Håkan Hellström <3)



Oj oj oj... Sjukt länge sedan jag skrev något här! Kännde att det kanske var dags att ta upp det igen nu när allt kring student, sommaren och alla tvivel inför framtiden har lagt sig lite! Jag tror nog att jag skulle kunna ha tid att sätta mig ner och skriva några rader lite då och då.
     Länge sedan var det också jag träffade alla min sköna gymnasiekompisar. Trevligt var det att se många av dem hos emelie i lördags. Kvällen kanske spårade ut lite för min del men trevligt var det iaf! :)

Har lite funderingar på att starta en ny blogg. En som bara fokuserar på bilder, på fotografering. Även om jag gillar att skriva så är det ju trots allt det som jag vill hålla på med... Har massor av bilder som ligger på datorn som ingen annan än jag själv sett... Det kanske är dags att släppa lös dem i cyberrymden!?  - Vi får se!














-Please take me back!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0