Härliga höst!

-Are they happy
Or maybe just sad
Are they proud of the upper class

Is it easy
For them to feel free
Or am I just too blind
To see?-

Mando Diao <3





Dagar som denna älskar jag hösten! Det soliga vädret och massor av vackra färger. Man kan gå ut ta en promenad eller cykeltur utan att svettas för att det är för varmt och man slipper bli stelfrusen för att det är för kallt! Det är just vad jag har gjort idag. Tagit ett cykeltur till stationen och och träffat Elin för lite höstig fotografering i trädgårdsföreningen. Många finfina porträtt med höstkänsla blev det. (Hoppas på att lägga ut dem snart om jag kan få tummen ur och skapa en ny fotoblogg)

Såhär på höstkanten sprids alla blad med vinden. Det känns som om att det är fler än löven som sprids vind för våg. Trots att det bara är några månader sedan studenten känns det som om ens gymnasiekompisar sprids över hela sverige, hela världen faktiskt när jag tänker efter. Människor som jag brukade dela min vardag med lever nu ett helt annat liv emot mitt. Alla skapar sina nya liv och där är det inte säkert att det finns plats för alla de gamla vännerna...? Snart är det dags för även mig att lämna. Hur det blir får framtiden utvisa.














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0