Härliga (?) helg

-Släng ner nyckeln min fina
och få mig av denna jävla gatan
Har stått i regnet så länge att jag börjat krympa-

(Håkan Hellström <3)




Då var det måndag igen! Otroligt var fort veckorna går nu för tiden. Helgen var i alla fall underbar. Eller var den det!? Egentligen inte kanske... Men lördagkvällen/natten vägde upp allt det dåliga rejält! Fredag först mys och shopping med Elin :) Det var trevligt även om mycket pengar gick åt, men det var ju ändå mest på sådana saker som jag verkligen behövde innan jag åker. Det blev Jeans, stumpbyxor, Bh, en lång kofta och en tjock mysig halsduk. Sedan jobb hela eftermiddagen och kvällen.
    Lördag bortmatch, den var väl verkligen inte underbar, och sedan utgång med ett himla stort gäng! sjukt roligt var det, en av de bästa utekvällarna på länge! Dock inte lika kul att hasa sig upp till jobbet klockan 11 nästa dag! Haha, men det gick bra trots att 3 av 4 som jobbade var vrak! Idag har jag varit ute och fotat frosten och hösten lite. Fick en del fint. Jag lägger upp på andra bloggen snart!   (sarasfotografering.blogg.se)
    I eftermiddag är det IFK-match och det betyder givetvis jobb! Kort pass men missar ändå träningen så det känns sådär. Men, men bara att bita ihop och gå dit!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0