En sista klagan

-How would you react, in a situation like mine
When all birds they aint singing
I don't know how to say it
But you can go know
So please girl, go now
You make me laugh you make me shiver
Isn't that a fabulous thing
Don't be here now don't be here anytime
I'm much wiser now, that's how we walk
-

Mando diao <3



Jag är förkyld igen! Riktigt segt... Finns i alla fall en klart positiv sak med det. Har man ont i halsen får man äta glass. Det är ju rena medicinen då. Snart blir det Ben & Jerry's. Muuums!
   Idag har jag i övrigt inte gjort någonting förutom att ligga och snora framför TVn och vara allmänt gnällig. Det är något jag måste sluta med har jag insett. Skäms nästan över hur jag har betett mig den senaste tiden. Jag har gnällt och lipat över skit saker. Något som jag verkligen måste sluta upp med! För nu har det blivit så att några av mins stackars vänner som har sina egna problem och sjukdomar som i själva verket är mycket värre än de som jag klagar över har fått stå ut med mina beklagelser och fått trösta mig. När det egentligen borde vara tvärt om!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0