Framtidsplaner?

-Your mother keeps on calling you like every night
She says you don't know what you want
and what you do with your life-

 Molotov Jive <3



Livet är tungt ibland, här sitter jag en fredageftermiddag i min ensamhet och försöker plugga lite kemi. Snorar och hostar, ingen träning för mig idag heller alltså. Hoppas bara att jag är bättre till matchen på söndag! Då ska Skövde på se på annat, man gör bara samma misstag en gång.
    Funderade lite på vad jag ska göra till sommaren också. Ett jobb skulle ju sitta fint. Börjar dock bli lite orolig att det inte är så enkelt att fixa. Hur stor chans har en artonåring utan någon som helst tidigare erfarenhet? Jag är nog lite bortskämmd, det kan jag erkänna. Har aldrig behövt jobba på riktigt för att få det jag vill ha och behöver. Det kommer jag väl att få sota för nu kanske. Alla får det straff som de förtjänar. Nog tjatat om det. Jag ska försöka leva efter mitt favorit motto, det löser sig. Gör det verkligen det? Jag tänker i alla fall att det måste det. för hur man än bär sig åt går ju livet alltid vidare på ett eller annat sätt.



Lekte lite med mina "ljussnurror" igår. Idag på foto lektionen fick vi dock bra mycket bättre resultet med en borrmaskin, en väldans mass tejp, en ficklampa och rött filter. De bilderna kanske kommer en anna dag om jag lyckas få dom hit till min dator här hemma.
- Föresten kolla detta!
http://www.lapp-pro.de/ 
Hur tusan gör de kloten?







Kommentarer
Postat av: Linnéa

Klart det löser sig med jobb gumman! Det är bara att söka söka söka :) Har hört att de behöver nytt folk på MC Donalds i Partille och sen är du alltid välkomen att söka hos oss på Max :) Inte världens roligaste jobb, men världens roligaste pengar - lr aa menar att de e gött med pengar ;)

Bilderna va as snygga! :D

Jag vill träffa dig snart, men förstod på Lindas inlägg att ni tom har ännu mer att göra än vad jag har denna veckan, och jag tyckte jag hade mkt :P Men fredag iaf då :) du kunde lr?

Puss<3

2010-01-17 @ 13:47:37
URL: http://linneabergquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0