Music makes my day

-Det var en gång för så länge sen
Du och jag slogs mot dumheten-

-Det var en gång i ett annat liv
Ett annat dom mot ett annat vi och jag-

-Den fria viljan var vår tonårsdröm
Men vi är bara instinkt, bara djur och allt är lögn-

Kent <3



Idag har varit en bra dag! I och för sig började jag åtta-tjugo med tre timmars matteprov. Inte så kul! Fast jag tror att det gick ganska bra ändå. Känns som om gårdagens pluggande ändå hade gjort lite nytta. Tidigt fick jag gå upp också. Min goa pappa har blivit gammal och fyller femtio idag. Så imorse var det grattning med paket och sång runt sjusnåret.
    Tidig morgon och sedan jobbigt prov men dagen känns ändå bra. Inget plugg för första gången på länge. Träningen i eftermiddags var rolig och mycket bra. Sedan hem och äta mat och tårta, mums! Nu börjar den här dagen ta slut, hela min familj har gått och lagt sig. Så jag sitter här i min ensamhet, myser och lyssnar på Kent. Musiken gör nog ändå mina dagar. Ibland känns det som om jag lever för musiken. Musiken är mitt liv. Så musik blir ett ganska bra avslut på en bra dag som förhoppningsvis ska bli en bra natt. Fast inte riktigt än.
    Varför är det mycket skönare att sova på morgon än vad det är på kvällen? Man ligger ju i samma säng. Att ligga och somna om på morgonen är väl bland det underbaraste. När man går man går och lägger sig på kvällen gör man det mest bara för att man måste, för att det är dags. Inte för at det är skönt och mysigt direkt. Fast snart måste jag ändå, för att det är dags liksom...





Kommentarer
Postat av: S A N N A ♥

Ah, har kollat hans bilder lite grann ;D

Hihi. Men vad kul, kanske att du börjar kolla lite på någon av dem i alla fall ;D

2009-10-07 @ 19:36:11
URL: http://sannasrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0