Vill inte, tänker inte, kan bara inte

*Vill inte, tänker inte, kan inte
bara ramla tillbaka ned i skiten.
Jag är på väg men nu får det vara stopp.
På väg att återuppleva,
gamla känslor, tankar och tårar.
Allt kommer upp till ytan igen

Vill inte, kan inte, tänker inte
plocka fram det där rakbladet igen.
Låtar från förr väcker minnen,
minnen som jag ville glömma.
Begrava någonstans och aldrig gräva upp,
försöka radera ur mitt medvetande.

Men historien upprepar sig.

Vill inte, kan inte, tänker inte
välja något alternativ, någon sida.
Har redan gjort det en gång, jag har valt.
En gång för längesen, en gång för mycket.
Aldrig mer, jag ger bara inte upp denna gång.
Jag ska vårda alla mina blommor nu.
Har redan sett många, alltför många, vissna och dö.*









Kommentarer
Postat av: Linnéa

Du ska inte behöva välja sida - Det finns ingen och har aldrig funnits!

Jag tycker det var supermysigt idag och jag tycker vi borde göra om det igen :) Oftare! Utgång är kul men det behövs slappa hemma kvällar ibland också :)<3 Längtar till imon med!! :D:D:D New Moon! :D:D:D

Och du, de där rakbladet låter du stanna i armhålorna och på benen - ingen annan stans <3 Jag är rädd om dig hjärtat <3

Pussss <3<3<3

2009-11-28 @ 01:21:14
URL: http://linneabergquist.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Och just det! Bilderna är sjukt snygga!!! Du kan få bli min bröllopsfotograf den dagen jag gifter mig! :D<3

2009-11-28 @ 01:21:52
URL: http://linneabergquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0